Apmokėjimas pagal sutartį. Sąskaitas-faktūras pagal rašytines sutartis tiekėjai turi siųsti per E-sąskaita sistemą (nedubliuoti teikiant popierines ar el. paštu). Nesant rašytinės sutarties sąskaitas-faktūras tiekėjai turi siųsti Pirkimų organizatoriui el. paštu (ne į bendrą FTMC paštą, ne į Finansų skyrių). Pirkimų organizatorius siunčia/pateikia sąskaitas registruoti ir apmokėti Dokumentų valdymo tarnybos administratorei, kuri yra priskirta pagal darbuotojo, kurio poreikiams atliktas pirkimas darbo vietos adresą.
Teikiant sąskaitas apmokėti turi būti:
Pastaba dėl lėšų valdytojų: jeigu mokama iš pajamų už suteiktas paslaugas lėšų arba biudžeto lėšų – vizuoja atitinkamų lėšų valdytojas (Centro direktoriaus pavaduotojas arba direktorius). Jeigu mokama iš projekto lėšų – nurodomas projekto numeris pagal DBSIS numeraciją ir vizuoja projekto vadovas.
Pastaba dėl sąskaitų pateikimo termino: Sąskaitos su šiame punkte aprašytais duomenimis turi pasiekti Dokumentų valdymo tarnybos administratores nedesiant, tačiau ne vėliau kaip iki sekančio po sąskaitos išrašymo mėnesio 12 dienos.
Esant klausimams, prašome kreiptis į padalinio pirkimų organizatorių.
2024 m. gautas leidimas pirkti nedenatūruotą etilo alkoholį tik iš UAB „Labochema LT“.